Zahraničie:
Súbor Musica Florea; umelecký vedúci Marek Štryncl (Česká republika)
- 2016: Johann Joseph Fux: Costanza e Fortezza, réžia, historicky poučený javiskový pohyb a gestika (2016; poľská premiéra v rámci festivalu Barokowe Eksploracje, Dworek Goscinny, Szczawnica (Poľsko)
- 2015: Johann Joseph Fux: Costanza e Fortezza; réžia, historicky poučený javiskový pohyb a gestika (2015; novodobá svetová premiéra v rámci festivalu „Plzeň – Európske hlavné mesto kultúry 2015“)
Súbor Hartig Ensemble – Tance a balety tří století; umelecká vedúca prof. Helena Kazárová (Česká republika)
- 2016: Johann Joseph Fux: Costanza e Fortezza; réžia, historicky poučený javiskový pohyb a gestika (2016; poľská premiéra v rámci festivalu Barokowe Eksploracje, Dworek Goscinny, Szczawnica (Poľsko)
- 2015: Johann Joseph Fux: Costanza e Fortezza; réžia, historicky poučený javiskový pohyb a gestika (2015; novodobá svetová premiéra v rámci festivalu „Plzeň – Európske hlavné mesto kultúry 2015“)
Súbor Astra Theatru (Malta)
- 2013: Wolfgang Amadé Mozart: Cosi fan tutte; Astra Theatru, Victoria, Gozo (Malta). Asitent réžie. Réžia: Maria Luisa Bigai, dirigent: Michelangelo Galeati.
Slovensko:
Súbor Musica aeterna; umelecký vedúci Peter Zajíček (Slovenská republika)
- 2018: Johann Adolf Hasse: Marc´Antonio e Cleopatra; réžia, historicky poučený javiskový pohyb a gestika (Bratislava 2018; novodobá slovenská premiéra)
- 2009: Anton Zimmermann: Andromeda a Perzeus; preklad a naštudovanie textu, historicky poučený javiskový pohyb a gestika (Bratislava 2009, novodobá slovenská premiéra)
- 2007: Jiří Antonín Benda: Ariadna na Naxe; asistent réžie (Bratislava 2007, réžia Pavol Smolík)
- 2006: Jean-Baptiste Lully / J. B. P. Moliére: Le grand divertissement royal de Chambord dont Monsieur de Pourceaugnac (LWV 41); dramaturgická príprava projektu (Bratislava 2006)
- 2002: Jiří Antonín Benda: Ariadna na Naxe + Médea (BHS 2002, Musica Aeterna, hudobné naštudovanie Anton Popovič, Malá sála Reduty)
Súbor Solamente naturali, umelecký vedúci Miloš Valent (Slovenská republika)
- 2003: v roku 2003 pripravil light design pre otvárací koncert festivalu Trnavská hudobná jeseň (Iva Bittová, hudba Vladimír Godár, Solamente naturali, Kostol sv. Jakuba v Trnave)
- 2003: následne pre koncert v rámci 39. ročníka BHS (Iva Bittová, Solamente naturali, Koncertná sieň Slovenskej filharmónie Bratislava).
- 2002: Draghi: Il marito ama più (Dni starej hudby 2002, Solamente naturali, hudobné naštudovanie Stephen Stubbs, réžia Roman Bajzík, Bratislavský hrad); asistent réžie
Súbor Il cuore barocco; umelecký vedúci Tomáš Kardoš (Slovenská republika)
- 2015: produkčná spolupráca na projektoch v roku 2015: Viva Vivaldi 1 (Bratislava), Viva Vivaldi 2 (Štítnik), Caldara (Trnava), Stabat Mater (Banská Bystrica)
Súbor Františkánska schóla Bratislava (Slovenská republika)
Verejne predvedené komponované pásma slova a hudby:
- 2011: O Francisce Christi forme (Františkánsky kostol Trnava 27. 5. 2011), pásmo slova a hudby v rámci festivalu „Noc kostolov“, Program: Gaudentius Dettelbach OFM, Jozef Řehák OFM, David Jackson, Marco Frisina, kompozície gregoriánskeho chorálu a výber z františkánskych historických textových prameňov. Výber textov: Tomáš Surý.
- 2010: In honorem S. Francisci (Františkánsky kostol Trstená 4. 6. 2010), pásmo slova a hudby v rámci otvorenia XIX. ročníka festivalu Dilongova Trstená, celoštátnej súťaže v umeleckej recitácii slovenskej a svetovej spirituálnej poézie a prózy. Trstená. Program a účinkujúci: detto 2009
- 2009: In honorem S. Francisci (Františkánsky kostol Bratislava 4. 10. 2009), komponované pásmo slova a hudby na uctenie sviatku sv. Františka v roku 800. výročia založenia rehole. Na koncerte odzneli skladby slovenských františkánskych skladateľov pátra Gaudentia Dettelbacha OFM (1739-1818) a pátra Jozefa Řeháka OFM (1742-1815), kompozície gregoriánskeho chorálu a výber z františkánskych historických textových prameňov. Výber textov: Tomáš Surý.