Vedenie praktických diplomových prác (odbor réžia):

  • (1) 2016: STRNÁTOVÁ, Zuzana: Cirkus Šardam s prihliadnutím na hudbu (bakalárske predstavenie). Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra bábkarskej tvorby, 2016.

Vedenie teoretických diplomových prác:

  • (3) 2016: STRNÁTOVÁ, Zuzana: Hudba ako výrazový prostriedok v bábkovom divadle. Bratislava : Divadlená fakulta VŠMU, Katedra bábkarskej tvorby, 2016.
  • (2) 2007: ŠALING, Ondrej, Mgr.: Špecifiká partu Nemorina v Donizettiho opere Nápoj lásky: Magisterská diplomová práca. Bratislava: Hudobná a tanečná fakulta VŠMU, Katedra teórie hudby, 2007.
  • (1) 2006: HORTÓ, Edit: Harmónia a jej symbolika v opere Hrad kniežaťa Modrofúza Bélu Bartóka: Magisterská diplomová práca. Bratislava: Hudobná a tanečná fakulta VŠMU, Katedra teórie hudby, 2006.

Konzultovanie teoretických diplomových prác:

  • (15) 2017: HUDÁKOVÁ, Alžbeta Tereza: W. A. Mozart: Così fan tutte. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2017; školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (14) 2017: ANDUČIČOVÁ, Inés: W. A. Mozart: Così fan tutte. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2017; školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (13) 2016: HAJDUOVÁ, Adela: Ch. W. Gluck: Orfeo ed Euridice. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2016. Školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (12) 2016: KUTLIAKOVÁ, Alžbeta: Ch. W. Gluck: Orfeo ed Euridice. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2016. Školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (11) 2016: MIŠKOVIČOVÁ, Eva: Ch. W. Gluck: Orfeo ed Euridice. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2016. Školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (10) 2016: PAVELKOVÁ, Michaela: Ch. W. Gluck: Orfeo ed Euridice. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2016. Školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (9) 2016: VESELOVSKÁ, Dáša: Ch. W. Gluck: Orfeo ed Euridice. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2016. Školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (8) 2016: BALÁŽOVÁ, Silvia:Panoptikum Notre Dame: Tvorivé východiská a analýza inscenačných postupov pri tvorbe scénického priestoru / Svetlo a farba ako dramatický prvok inscenácie. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra bábkarskej tvorby, 2016. Školiteľ: MgA. Eva Farkašová.
  • (7) 2016: JAVORKOVÁ, Mária: Panoptikum Notre Dame – tvorivé východiská a analýza inscenačných postupov pri tvorbe kostýmov. Kontrast krásy a škaredosti ako hybná sila dramatického konfliktu. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra bábkarskej tvorby, 2016. Školiteľ: MgA. Eva Farkašová.
  • (6) 2016: DROPPOVÁ, Anna: Písomná reflexia umeleckého výkonu s ťažiskovým zameraním na zarzuely Ruperta Chapího a Francisca Aseja Barbieriho. Hudobná a tanečná fakulta VŠMU, Katedra spevu, 2016. Školiteľ: Mgr. Jana Pastorková, ArtD.
  • (5) 2016: FERIKOVÁ, Renatka: Reflexia na umelecky výkon magisterského koncertu s prihliadnutím na interpretačný rozbor Ilie z opery Idomeneo od W. A. Mozarta. Bratislava: Hudobná a tanečná fakulta VŠMU, Katedra spevu, 2016. Školiteľ: prof. Peter Mikuláš, ArtD.
  • (4) 2015: MADLEŇÁKOVÁ, Andrea: Haydn: La canterina/Martinu: Slzy nože – scénické a kostýmové riešenie. Bakalárska diplomová práca. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2015. Školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (3) 2014: JUHÁSOVÁ, Annamária: Figarova svadba – kostýmové riešenie. Bakalárska diplomová práca. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2014. Školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (2) 2014: HLATKÝ, Dominik: Figarova svadba: scénické riešenie. Bakalárska diplomová práca. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra scénografie, 2014. Školiteľ: doc. Alexandra Grusková.
  • (1) 2007: KIČIŇOVÁ, Miriama: Literárno-hudobná rekonštrukcia Pána z Prasiatkova: Bakalárska diplomová práca. Bratislava: Divadelná fakulta VŠMU, Katedra divadelných štúdií, 2007. Školiteľ: prof. PhDr. Elena Šimková, CSc.