image_pdfimage_print

FullSizeRender(8)

(1) © Tomáš Surý: “Vanitas vanitatum” (kombinovaná technika na preglejke), 1997

 

FullSizeRender(9)

(2) © Tomáš Surý: “Slimák zanechávajúci na bielych kvetoch čierne slizové stopy je vo vytržení z vízie Botticelliho Venuše odhaľujúcej svoju pravú tvár” (tempera na plátne), 2014

 

FullSizeRender(10)

(3) © Tomáš Surý: “Skice z Dalmácie – august 2014″ (kombinovaná technika na plátne), 2014

 

FullSizeRender(7)

(4) © Tomáš Surý: “Detail Fra Angelicovej Madony” (akryl na plátne), 2014

20180217_112054

(5) © Tomáš Surý: “Pocta Vladimírovi Boudníkovi” (expresívne exposionistický prejav na hodvábe), 2018

 

DSCF7036

(6) © Tomáš Surý: “Iný detail Fra Angelicovej Madony” (akryl na plátne), 2019

 

DSCF7041 (2)

(7) © Tomáš Surý: “Inak zavesená Márnosť nad márnosť”, (detto ako Márnosť nad márnosť, 1997), 2019

DSCF7042 (2)

(8) © Tomáš Surý: “Cesta” (kombinovaná technika, asambláž), 2019

DSCF7050 (2)

(9) © Tomáš Surý: “Triptych o láske” (akryl a tempera na plátnach), 2019